nedelja, 27. oktober 2013

Drobtinice vsakdana #6


Z današnjim dnem ste/so v Sloveniji prešli iz poletnega na zimski čas in s tem premaknili ure za 1 h nazaj. Ideja o premiku ure naj bi nastala zaradi želje in potrebe po varčevanju z energijo.

V Dubaju besede varčevanje (več kot očitno) ne poznajo tako, da na (mojo) srečo ure tukaj ne premikamo in živimo le v letnem času. Nebesa!! :) V Sloveniji me je navadno pred premikom ure (še posebej iz zimskega na poletni čas) zvijalo v želodcu že par tednov prej. Da sem ujela ritem z uro sem potrebovala cca. 1 mesec. Trpela so moja jetra (tako pravijo raziskave :) ) in še posebej spanec. Ubijalsko!

Tako je sedaj časovna razlika med Slovenijo in Dubajem, reci piši, 3 ure.

Večino zanima trenutno vreme tukaj. Ah... kaj naj rečem :) Prijetno, sončno, brez oblačka :)


Ni komentarjev:

Objavite komentar